EL BAÚL
Edición electrónica
domingo, 20 de febrero de 2011
Ciudaes hermanaes

Les hermanes de Xixón:


Na clas de Llingua asturiana tuvimos viendo les ciudades hermanaes con Xixón, que son: Puertu Vallarta, l’Habana, Novorossiysk, Niort, Albuquerque, Santa Tecla, Smara y Tinduf.

Los escolinos de terceru,, cuartu, quintu y sextu alcontramos que cada una d’elles tien vezos y costumes bien particulares.

Con Panc y Chaar colamos hasta ellí viaxando y afayando que cada una tan nun llugar del mundo y non ye tan senciellu dar con elles.

Llamónos l’atención la xente de cada sitiu, les cases, los coches y puros de l’Habana, la música, los bailles y traxes de los mariachis, cómo yeren les viviendes, el castiellu de Niort, el champán Abrau, les comides típiques, les sableres y balnearios, los ladriyos d’adobe de Tinduf… les diferencies ente la nuesa vida y les condiciones d’estos sitios.

Viaxamos pela bola del mundo, también cola pizarra dixital y col Google Earth esnalamos como los astronautas, camudamos d’horariu pelos continentes y también anduvimos por daqué cartelu a la gueta. Hasta… sosprendiónos daque reportaxe que vimos.

Prestónos enforma porque non lo esperábamos asina, amás trabayando ente toos cundiónos.

Etiquetas: