EL BAÚL
Edición electrónica
miércoles, 23 de marzo de 2016
VILLA ROMANA DE VERANES
       

 El día 22 de marzo de 2016, los alumnos/as de 6ºC fuimos a la villa romana de Veranes, donde nos atendió una guía llamada Ana. Ana nos enseñó algunos restos que quedaban de la villa: utensilios, escrituras, una nevera (que parecía un jarrón)…
         Después hicimos un juego que consistía en imitar a los invitados, a Veranius, al hijo primogénito, a los esclavos…Teníamos que coger una piedra y si esa piedra tenía letra, nos tocaba representar a un personaje u otro.
         A continuación estuvimos viendo todo lo que quedaba de la casa de Veranius (éste y su hijo primogénito tenían calefacción en sus habitaciones), una piscina y sala de invitados, entre otras dependencias.
         Luego nos fuimos. ¡Lo pasamos muy bien!

                                                                           Enol Vega Redruello 6ºC

         

Etiquetas:

XUGANDO A CONSTRUYIR

Fízose´l martes 15 de marzu na sala d´ordenadores de la nuesa escuela l´actividá Xugando a construyir, empobinada pola escritora ya investigadora de la cultura tradicional asturiana Sabel Tuñón, dientro de les xeres d´espardimientu de la LLINGUA ASTURIANA nes escueles de Programes Educativos de la estaya de Cultura y Educación, al traviés de la Oficina de Normalización Llingüística del Ayuntamientu de Gijón/Xixón. L´actividá (que tuvo una duración de dos hores), desendolcada colos escolinos y coles escolines de quintu d´Educación Primaria, consistió en faer, col sofitu d´un novedosu programa informáticu, un horru y un molín tradicional asturianu. Xera perinteresante onde tamién se deprendieron aspeutos de comparanza d´otres cultures del mundiu au puen vese construcciones tradicionales asemeyaes a les nuestres.

Etiquetas:

ESPOSICIÓN LLITERARIA: MANSÍN

Dende´l 10 febreru al 9 de marzu pudo vese, na zona d´esposiciones de la clas de Llingua Asturiana y Lliteratura, el llibru Mansín (editorial Trabe) con testos ya ilustraciones de la escritora Carla Menéndez Fernández, empobinada pal alumnáu d´Educación Primaria. Nel espocuentu, dientro de les xeres de Programes Educativos de Cultura y Educación, al traviés de la Oficina de Normalización Llingüística del Ayuntamientu de Gijón/Xixón, cuéntase la hestoría del gallu montesín (urogallo) Mansín, qu´apuerta dende´l monte pal pueblu Tarna. Ellí va pa escuela, xuega cola reciella al cascayu, a la pita ciega y al balón, y fai marañueles ente otres coses bien prestoses. Fechura lliteraria pa camentar sobro´l respetu al mediu ambiente y del abellugamientu de delles especies en peligru de desaniciu qu´hai n´Asturies, como l´osu pardu, el l.lobu, amái del gallu montés.

Etiquetas:

martes, 8 de marzo de 2016
CON TUS MANOS PUEDES SALVAR VIDAS
Un niño puede ser testigo de una emergencia. Los niños son capaces de aprender RCP y primeros auxilios. Con esas premisas, Marta Nonide, médico del SAMU, impartió un taller de “primer contacto con la atención a la emergencia” a todos los alumnos de Primero y Segundo.
Les explicó la importancia de número de emergencias 112. Hicieron prácticas con un peluche indicándoles en qué ocasiones se recomienda la Posición Lateral de Seguridad. Practicaron las compresiones torácicas con sus muñecos. También la Maniobra de Heimlich para cuando una persona se atraganta, e incluso una variante de esa maniobra la practicaron con sus profesores. Y lo mejor de todo, muchas de esas cosas las aprendieron cantando, gracias a la “Canción de la reanimación” y a la animosidad de Marta que con su guitarra motivó a todos nuestros alumnos, con la inestimable ayuda de la mamá de Sara, Carmen Rodríguez, también médico.

El taller resultó extremadamente útil y esperamos que tenga continuidad en cursos posteriores. La educación temprana sanitaria puede salvar vidas.


Etiquetas:

lunes, 7 de marzo de 2016
FETEN: "El Soy y el Girasol"


 El día 26 de febrero de 2016 los alumnos de 1º fuimos al Centro Municipal Gijón- Sur para ver una obra de FETEN, titulada “El sol y el girasol”.
La historia trataba sobre una familia de girasoles que siempre estaban alegres, excepto uno que estaba triste porque quería estar solo para ver cómo crecían las flores.
Un miércoles por la noche se cambiaron las caras el sol y el girasol,  porque el sol siempre estaba alegre.
Al final, todos los girasoles se hicieron amigos y el girasol convertido en sol se puso contento porque estaba todo tranquilo.

¡Queremos volver para el próximo año!

Los alumnos de 1º B

Etiquetas: